Strona 1 z 1

centrala voip w firmie

: 24 wrz 2019, 22:38
autor: biasza
Co myślicie o takim rozwiązaniu w firmie? centrala miałaby zastąpić stacjonarną z którą są wiecznie problemy.

Re: centrala voip w firmie

: 25 wrz 2019, 10:02
autor: ula24
To pewnie, że się nie ma co zastanawiać tylko wymieniać. U nas stacjonarna działała bez zarzutu w sumie a i tak szefostwo zdecydowało się na wymianę. Na stronce tej sobie zobacz dlaczego https://focustelecom.pl/centrala-voip/ tu są opisane w skrócie plusy rozwiązania, jest też udostępniona do przetestowania wersja demo. Centrala wirtualna na pewno pomoże zmniejszyć koszty połączeń, ułatwi obsługę klienta. Można ją podłączyć do bardziej zaawansowanych systemów i wspólnie nadzorować nad różnymi kanałami którymi się klient kontaktuje. Dla mnie super rozwiązanie naprawdę i w praktyce potwierdzam, że się to sprawdza. Nie ma żadnych problemów a ewentualne awarie bierze na siebie dostawca. Chociaż nie wiem czy takie w ogóle mają miejsce.

Re: centrala voip w firmie

: 21 lip 2020, 11:07
autor: Sally McKenna
VoIP to rozwiązanie idealnie dla wielu rodzajów firm, nie tylko call center. To oszczędności, wygoda i wysoka jakość połączeń. U nas w firmie korzystamy z usługi SuperVoIP i wszystko działa super ;)