Wózek dziecięcy - jaki wybrać?

Zbieramy opinie o ciekawych e-sklepach, promocjach, dobrych ofertach! Dołącz do nas!
Miśka32

Wózek dziecięcy - jaki wybrać?

Post autor: Miśka32 »

Witam!
Chciałabym zapytać Was, czy macie może dla mnie jakieś podpowiedzi jeżeli chodzi o wybór stylowych i dobrze wykonanych spacerówek dziecięcych? Będę wdzięczna za fajne propozycje bo sama nie mam zbyt dużego doświadczenia jeszcze w tym temacie, a też nie chcę na pewno przepłacić ;)
Kaśka

Re: Wózek dziecięcy - jaki wybrać?

Post autor: Kaśka »

Jeśli szukasz fajnej i poręcznej spacerówki to zerknij sobie na anex air-x. Wygodnie i lekko sie prowadzi, ma dobrą amortyzację i zwrotne koła- daje radę na każdym terenie., Jest łatwy w obsłudze a po złożeniu nie zajmuje wiele miejsca. Ja jestem z niego bardzo zadowolona.
Reśka

Re: Wózek dziecięcy - jaki wybrać?

Post autor: Reśka »

Jak dobry i stylowy wózek spacerowy to tutaj zdecydowanie mogę polecić Wam, żebyście wzięli pod uwagę ofertę przygotowaną przez http://zdrowiaczar.pl/wozek-spacerowy-e ... -3345.html gdzie będziecie mogli znaleźć model Euro-Cart Volt Pro Powder Pink o naprawde nieduzej wadze bo 7,6 kg. Jednocześnie jego wzmocniona konstrukcja pozwala na przewożenie dzieci od urodzenia aż do 22 kg :)
Dżess

Re: Wózek dziecięcy - jaki wybrać?

Post autor: Dżess »

Oczywiście wszystko zależy od Twoich możliwości i wymagań. Mi był potrzebny wózek niewielki, który zmieści się do małego bagażnika i taki wyłącznie do miasta, bo terenowych spacerów nie robię. Właśnie dlatego wybrałam Cavoe Osis, który idealnie wstrzelił się w moje oczekiwania, a do tego ma nowoczesny wygląd.
Molońka

Re: Wózek dziecięcy - jaki wybrać?

Post autor: Molońka »

Jak najbardziej mogę się zgodzić odnośnie Euro-Cart Volt Pro dobra i lekka spacerówka. Ma sporo dodatkowej przestrzeni na różne produkty, wygodne siedzisko i naprawdę dobrze się prowadzi. Kupiliśmy ją w zeszłym roku i nadal korzystamy jak tylko jest okazja z ładniejszą pogodą.
Sebińka